23 Eylül 2013 Pazartesi

Beşiktaş üzerine Olimpiyat Tiyatrosu


Mellonun gelişi tam bir futbol cinayeti. sahada 1 seyirci varken yüzlerce güvenlikçi sahaya akın ediyor. Galatasaray takımı sahadan ayrılıyor. Melonun tahriki ortada. Birde tekbir sesleri var. Ve final binlerce BJK taraftarı şaşkın 1000 kadar provokatör sahada. Ama zaten hakemde GS' da sahadan çıkmış. Ben şaşırdım. Beşiktaş'a yazık.
ÖZET ŞU: BEŞİKTAŞ 1 GALATASARAY 2 MAÇ 90+2 DE OLAYLAR NEDENİYLE YARIDA KALDI. ŞUNU SÖYLÜYORUM. MAÇIN HAKEMİ FIRAT AYDINUS'A, KASAP VE PROVOKATÖR MELLOYA YAZIKLAR OLSUN. OLAN BEŞİKTAŞA OLDU. GALATASARAY'A 6-1 ÜZÜNTÜSÜ İÇİN FIRAT AYDINUS VE FEDERASYON BİRAZ SEVİNÇ VERDİ. BEŞİKTAŞ GALATASARAY'A İLK DEFA YENİLMİYOR. AMA BÖYLE OLAYA İLK DEFA ŞAHİT OLDUM. BENCE BEŞİKTAŞ ÜZERİNDEN SİYASET VAR. GALATASARAY HAKEMİ DE ARKASINA ALARAK 2.YARI İYİ OYNADI. ÖNCE HAKEMİ SONRA GS'Yİ TEBRİK EDİYORUM. GALATASARAY TARAFTARLARI MELLO'YA DIŞLAMIYOR. BUNA ŞAŞIYORUM.
Seyircilerin girdiği turnikelerin kabloları kesilmiş. 1453 Kartal diye bir taraftar grubu üretilmiş. Devletin savcıları maça gelmiş. Hakem hazır. Melo hazır. Bazı basın kuruluşlarının özel yayınları ve bsözde yorumcuları hazır. Federasyon hazır. Kısacası Herkes hazır. Beşiktaş'a yazık. Tarih bir gün bu tiyatroyu aydınlatacak. Yazan ve oynayanları cezalandıracaktır. Beşiktaş'ın ahı artık onların üzerindedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder